Op werkdagen voor 22:00u besteld, morgen bezorgd
Betaal achteraf met Afterpay
Gratis verzending vanaf €50 naar Nederland & België!
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Op werkdagen voor 22:00u besteld, morgen bezorgd
    Betaal achteraf met Afterpay
    Gratis verzending vanaf €50 naar Nederland & België!

    Garantie & klachten

    Garantietermijn

    Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie van 2 jaar. Dit geldt niet voor gebruiksmaterialen. Dit betekent dat Toolsvoordelig ervoor staat dat een artikel in de goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals je mag verwachten. Er zijn een aantal merken die een extra garantie geven. Op de productpagina staat vermeld indien het product een langere fabrieksgarantie heeft. Heeft u vragen over de garantieperiode? Neem dan contact met ons op.

    Garantieprocedure

    Het is erg vervelend als een product niet naar behoren functioneert! Volg altijd de gebruiksaanwijzingen op en raadpleeg de gebruikshandleiding voor eventuele probleemoplossingen. Indien een product direct na ontvangst niet naar behoren functioneert, stop dan direct met het gebruik van het product en neem direct contact op met onze klantenservice. Mocht het product defect blijken dan zullen wij met je meekijken naar een passende oplossing.

    Indien het product binnen de geldende garantietermijn valt kan je het product kosteloos naar ons toesturen ter beoordeling. Er zal dan worden bepaald of het defect onder garantie valt of niet. Zodra de reparatie afgerond is, zullen wij het product weer naar je toe sturen!

    Indien het niet binnen de garantie valt, kan je het product ook ter reparatie toesturen. Wij sturen de machine na ontvangst naar de fabrikant, waarna zij beoordelen of het garantie betreft of dat het om schade gaat die is opgetreden door onjuist gebruik van het product.

    Wanneer de fabrikant beoordeeld heeft dat de machine niet onder garantie kan worden gerepareerd, omdat deze bijvoorbeeld buiten de garantietermijn valt of dat de schade aantoonbaar is opgetreden wegens onjuist gebruik, zullen hier extra kosten voor worden berekend. Afhankelijk van de fabrikant, zullen hier minimaal onderzoekskosten voor worden gerekend. Mocht je de machine willen laten repareren zal hier door de fabrikant een prijsopgave voor worden berekend. Hou hier vooraf dus rekening mee. Niet altijd wordt een machine onder garantie gerepareerd.


    Stappenplan garantie

    Indien je een product wilt aanmelden voor garantie, volg de onderstaande stappen.

    1. Vraag binnen de garantietermijn een retourlabel aan bij onze klantenservice. Hierbij zal u ook een RMA-nummer ontvangen. Het RMA-nummer zorgt ervoor dat het pakket bij ons op de juiste manier in behandeling wordt genomen.
    2. Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het retourlabel en RMA-nummer naar ons op.
    3. Verpak het product degelijk voor transport. Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed aankomen van de retour.

    Zodra wij de machine hebben ontvangen, ontvang je bericht van ons dat deze is aangekomen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur na ontvangst jouw machine op te sturen naar de leverancier. Mocht de fabrikant melden dat de machine niet onder garantie valt, zullen wij contact met je opnemen. Afhankelijk van de leverancier en/of de onderdelen op voorraad zijn, heb je de machine binnen 1 tot 2 weken weer in huis.

    Klachtenregeling

    1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
    3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
    5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat
      vatbaar is voor de geschillenregeling.

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Geschillen

    1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
      voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering
      van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde
      producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door
      de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie
      Webshop Keurmerk via [email protected].
    3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien
      de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft
    4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken,
      indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van
      faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.
    5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de
      Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het
      Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie
      bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.

    Neem contact met ons op

    Chat live met ons

    ma t/m vr 09.00 - 22.00 uur

    Start live chat

    Telefoon

    09.00 - 22.00 uur
    ma t/m vr

    +31 (0)85 070 9000

    E-mail

    Antwoord binnen 24 uur

    Stuur ons een email

    Social media

    Volg ons op onze social media kanalen

    8,7Review LogoWij scoren een 8,7 op Webwinkel Keur

    Toolsvoordelig.nl

    Beversestraat 21 B
    5431 SL Cuijk (NL)
    Afhalen niet mogelijk!

    BTW-nr: NL807346779B01
    KvK: 10044499